Jak Si Protáhnout Páteř?

Následně ohněte vaše pravé koleno a celou nohu umístěte tak, aby směřovalo ke vnější straně vašeho levého kolena. Potom si svou levou ruku obmotejte kolem kolena pravé nohy. Pravou ruku položte za sebe za kříže. Toto cvičení má za cíl procvičit a protáhnout celou páteř.
PROVEDENÍ: upažte jednu ruku dlaní kolmo k zemi, prsty protáhněte dozadu a směrem dolů. Ruku povolte v rameni (upažit dolů), dlaň směřujte k tělu. Druhou paži umístěte do oblasti temene hlavy, pomalým pohybem hlavy za pomoci paže protáhněte krční páteř a šíji do úklonu a lehce do předklonu.

Jak protáhnout celou páteř?

Protahujeme celou páteř. V leže na zádech, přitáhneme pokrčená kolena k hrudníku a obejmeme je pažemi. Kolena se s nádechem snažíme oddálit od hrudníku a zároveň se snažíme přitisknout celou páteř včetně krční i bederní oblasti k podložce. S výdechem tah uvolníme.

Jak uvolnit zablokovanou páteř?

5 tipů, jak na ztuhlou krční páteř

  1. Teplo. Velký pomocníkem při zatuhlé šíji je teplo.
  2. Masáž Poproste partnera nebo někoho z rodiny o krátkou a jemnou masáž.
  3. Jezte zahřívací potraviny. Krční páteř můžete příjemně uvolnit nejen zvenčí pomocí masáží a různých cviků, ale také zevnitř.
  4. Vhodná matrace.
  5. Anatomický polštář

Jak Procvicit páteř?

Provedení: Leh na zádech, pokrčené nohy, kolena i chodidla od sebe na šířku pánve, ruce složené pod hlavou. V klidu se nadechneme a s výdechem zvedneme hlavu, ruce, ramena i lopatky nad podložku, podíváme se na břicho a pomalu pokládáme zpět. Opakujeme 2x po 10. (Pohyb provádíme plynule – tahem, ruce podpírají šíji.)

Jak si protáhnout bedra?

cvik: Uvolnění beder

V sedě spojíte plosky nohou k sobě. Chytněte se za špičky nohou, s nádechem vytáhněte celá záda za temenem hlavy, vzhůru. S výdechem zvolna ohýbejte zakulaceně záda a čelo přibližujte ke spojeným chodidlům. Pozici si užíváte a volně dýcháte.

Zajímavé:  Zakladatelem Psychoanalýzy Byl Vídeňský Lékař, Který Pocházel Z Moravy?

Jak protáhnout Vzpřimovače?

Co je cílem cvičení:

  1. Výchozí poloha. – V kleku mírně vysaďte hýždě. – Předpažte a položte dlaně na míč.
  2. Fáze 1. – Nadechněte se. – Přeneste váhu a koulejte míč vpřed až do propnutých paží.
  3. Fáze 2. – Protlačte ramena dolů k zemi. – Hlavu mějte v prodloužení páteře.
  4. Fáze 3. – Na závěr se pomalu vraťte zpět do výchozí polohy.

Jak Protahnout Horni záda?

Protáhněte si horní část zad.

Sedněte si rovně a dejte ruce za sebe. Natáhněte je tak, aby byly rovnoběžně se zemí a spojte dlaně k sobě. Trochu ohněte záda a mírně se předkloňte asi na 20 vteřin.

Co pomaha na krční páteř?

Léčba bolesti krční páteře

Není-li bolest příliš intenzivní, mohou pomoci volně prodejné léky, například oblíbený přípravek Voltaren Emulgel. Pomoci nicméně může též hřejivý obklad či náplast, neboť když se svaly prohřejí, dojde k jejich uvolnění, a tím i potenciálnímu ústupu bolesti.

Co způsobuje zablokovaná krční páteř?

Dochází k ní nejčastěji v důsledku špatného držení těla (např. při sezení u počítače nebo při spánku ve špatné pozici), přílišného otočení hlavy nebo úrazu krční páteře. Příčinou může být také stres či degenerativní změny páteře.

Co dělat se zablokovanými zády?

Svaly, které jsou v bolestivém stažení, fixují blokádu obratlů. Nejúčinnějším a nejrychlejším nástrojem pro uvolnění těchto křečí je použití rázové vlny. Ta zlepší prokrvení v dané oblasti, sníží svalové napětí a rychle uleví od bolesti.

Jak uzdravit páteř?

Jsou to: správné dýchání, fyzická aktivita, správné stravování a biologická čistota uvnitř našeho organizmu. Pokud máme alespoň malé ponětí o stravování, dýchání a fyzickém výkonu, tak o čistotě uvnitř našeho organizmu nemáme ani potuchy.

Jak si sám odblokovat krční páteř?

Položte si dlaně na ramena nebo šíji. Dotyk musí být plošný, celou dlaní s lehce rozevřenými prsty, jistý a přitom jemný. Lehce tlačte a zároveň posouvejte kůži a svalovinu okolo krční páteře jako by jste obtáčeli svaly kolem páteře (kolem pomyslné dlouhé tyče).

Zajímavé:  Svět Zdraví Čočkový Salát?

Jak posilovat krční páteř?

Leh na břiše, HKK jsou složeny pod hlavou a hlava je položená čelem na rukou.

  1. s nádechem zvedneme HKK i s hlavou nahoru a s výdechem položíme zpět na podložku,
  2. opět zvedneme HKK i hlavu od podložky, pak natočíme hlavu i HKK doprava, vrátíme doprostřed, položíme. To stejné opakujeme i na stranu druhou.

Jak protáhnout spodní část zad?

Cvičíme vsedě, zapřeme si chodidla o podložku a pomalu, s výdechem, se předkláníme střídavě k jedné a druhé noze. Nohy nemáme u sebe, do předklonu jdeme vždy s rovnými zády. Podle Marka Dawidka, našeho cvičitele rozcviček, je to velmi jednoduché cvičení, při kterém si navíc protahujeme i zadní části stehen.

Jak protáhnout spodek zad?

Lehněte si na břicho na podložku. Nohy mějte natažené a dlaně rukou položte vedle ramen. Pomocí svalů středu těla se zvedněte na dlaně do protažení, lokty držte rovně. Ve zdvižené poloze chvíli setrvejte, poté uvolněte a zopakujte ještě několikrát.

Jak uvolnit záda v kříži?

Pokrčte nohy, ruce si překřižte na hrudníku. Nadechněte se a pomalu zvedněte trup od podložky. Když nad zem zvednete lopatky, pohyb zastavte a s výdechem se vraťte do výchozí polohy. Cvičení opakujte 8 — 10krát.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector