Zdravotní Polštář Pro Krční Páteř?

Zdravotní polštář na krční páteř se vyrábí z viscoelastické (paměťové či líné) pěny citlivé na teplotu a tlak, což znamená, že při ulehnutí polštář změkne, vytvaruje se přesně podle tvaru krku a hlavy a poskytne šíjovým a ramenním svalům dokonalé uvolnění.

Co je polštář na krční páteř?

Zdravotní polštář na krční páteř udržuje po celou dobu spánku hlavu v rovině, a to ve všech spánkových polohách, a zabraňuje jakýmkoli nepřirozeným deformacím krční páteře. Pro vytvoření polštáře na krční páteř rozpohyboval Mike Carl Green na plné obrátky svou tvůrčí invenci ve službách zdraví a komfortu.

Co je zdravotní polštář?

Zdravotní polštář, též užíváme také název anatomický polštář, jsou nedílnou součástí výbavi pro zdravé spaní. Zdravotní polštář je pro všechny, kdo mají problémy s krční páteří téměř nezbytnou záležitostí.

Co je ortopedický polštář na krční páteř?

Ortopedický zdravotní polštář na krční páteř s výměnnými válci o třech různých stupních tvrdosti. Zajistí zdravý spánek s oporou krční páteře dle Vašeho pocitu (dříve název WONDER plus) Vhodný pro všechny typy spáčů, všech věkových kategorií, kteří si chtějí přizpůsobit tuhost polštáře dle vlastní potřeb y

Co jsou polštáře?

Polštáře mají anatomický tvar, a tudíž optimálně kopírují přirozenou linii těla. Drží hlavu a krk v rovině s přirozeným zakřivením páteře, a tak zlepšují uvolnění svalů podél páteře a eliminují problém bolestivého a ztuhlého krku. Ztuhlý krk mnohdy zapříčiňuje i další zdravotní obtíže – mezi nimi především migrenózní stavy.

Jaký polštář na bolavou krční páteř?

Anatomický polštář je obvykle zhotoven z paměťové pěny citlivé na teplotu a tlak, takže se po ulehnutí individuálně vytvaruje, čímž uvolní šíjové a ramenní svaly. Díky tomu vám uleví od bolestí krční páteře a působí také jako jejich prevence.

Zajímavé:  Tablety Na Klouby Pro Sportovce?

Jak spát při bolestech krční páteře?

Nejlepší polohou při spánku, která dokáže odpočinout celé páteři, je poloha na zádech. Lidé s bolestmi krční páteře vědí, že spánek na zádech s podporou polštáře pod každou rukou, snižuje napětí z krku. Pokud dáváte i přesto přednost spánku na jedné ze stran, ujistěte se, že nemáte polštář příliš vysoký.

Jak se zbavit bolesti krční páteře?

Léčba bolesti krční páteře

Není-li bolest příliš intenzivní, mohou pomoci volně prodejné léky, například oblíbený přípravek Voltaren Emulgel. Pomoci nicméně může též hřejivý obklad či náplast, neboť když se svaly prohřejí, dojde k jejich uvolnění, a tím i potenciálnímu ústupu bolesti.

Jak spát na Ortopedickem Polstari?

Správný a zdravý spánek

  1. Musíte si uvědomit, že je potřebný ortopedický polštář, který podporuje krk, nikoli hlavu.
  2. Kvalitní výrobky mají dvě strany – vyšší a nižší.
  3. Pokud dáváte přednost spánku na zádech, je nejlepší si pod hlavu položit stranu s nižší výškou.

Jak spravne lezet na zdravotnim Polstari?

Spíte-li nejvíce na zádech, případně střídáte polohy, dopřejte si tradiční obdélník. Anatomický polštář s vlnkami je vhodný především pro spaní na boku. Polohu na břiše ortopedové nedoporučují, ale i pro ni vznikl anatomický polštářek ve tvaru kříže („motýlka“).

Jak se leží na anatomickém polštáři?

Klasický tvar anatomického polštáře zajišťuje jen mírný předklon hlavy, který ocení spáči na zádech. Jeho rozměry jsou většinou proti tradičnímu polštáři (90 x 70 cm) menší. Tvar jedné či dvou vln je vhodný pro spánek na boku, protože podpírá krk. Rameno přitom zůstává na matraci, na polštář nepatří.

Jak se zbavit bolesti hlavy od krční páteře?

U akutní blokády krční páteře, zejm po nevhodném pohybu, porchlazení či přeležení se užívají krátkodobě léky na uvolnění svalů (tzv. myorelaxancia) a léky od bolesti (analgetika), je na místě klidový režim a aplikace suchého tepla.

Zajímavé:  Obnova prsu po rakovině – vše o zdraví

Co dělat se zablokovaným krkem?

Kromě nahřívání krční páteře mohou k odblokování krku pomoci také manuální techniky, jako je tření pokožky dlaněmi nebo masáž silně bolestivých míst (takzvané spoušťové body). Dále se pak doporučují také různé cviky na zablokovaný krk, které spočívají v protahování svalů od hlavy po ramena a hrudní páteř.

Jak spát s krčním límcem?

Krční límec musíte nosit i na spaní (po dobu 3týdnů)! Límec můžete sundávat na hygienu, ale vyvarujte se při ní záklonu, ohýbání a otáčení hlavy. Důležité je mít nasazený límec při vstupu i výstupu ze sprchy, při těchto pohybech se nejčastěji může stát, že pohnete hlavou a můžete si tak způsobit komplikace!

Proč mě bolí krční páteř?

Jednou z nejčastějších příčin bolesti za krkem je nadměrné svalové napětí nebo natažení svalů, které souvisí s nesprávným držením těla, například při sledování televize nebo sezení u počítače, spaní v nepohodlné poloze nebo v důsledku přílišného otočení hlavy.

Jak na Ustrel krku?

Akutní ústřel

Zablokovaná páteř vyžaduje klid. Pro zmírnění bolesti můžete použít slabší léky proti bolesti a krční límec. Navštivte lékaře, který provede potřebná vyšetření, pomůže také návštěva fyzioterapeuta, který vám uvolní zablokované části a opatrně rozhýbe krk.

Jak se zbavit křupání za krkem?

Stačí si zahřát dlaně o sebe a pak je zlehka přiložit na obličej, můžeme krouživými pohyby i namasírovat. S čelistí pak několikrát zahýbáme do stran a povolíme. Želví krk.

Jak spát na Tvarovanem Polstari?

Zmapujte, jak spíte

Pokud spíte na boku, měli byste mít vyšší, pevnější, anatomicky tvarovaný polštář, který drží vaši páteř ve správné poloze. V žádném případě nesmíte mít pocit, že vám hlava visí ve vzduchu.

Jak vysoky polštář na spaní?

Neměl by být však zas příliš vysoký, aby hlava nebyla během noci příliš vysoko a nedocházelo k napínání krčních svalů. Polštář by měl páteř udržovat v její přirozené zakřivené poloze a zároveň podepírat rovnoměrně ramena a krk. Doporučuje se menší polštář okolo 80 x 40 cm, který se přizpůsobí zakřivení krku.

Zajímavé:  Stres - Vše o zdraví

Jak správně ležet v posteli?

Odborníci uvádí, že nejlepší poloha na spaní je napřímená na zádech, jelikož umožňuje páteři zůstat v optimální poloze. Tím zabraňuje nepříjemným bolestem zad a krční páteře. Poloha na zádech při spánku má však i další výhody. Pokud máte například problém se žaludečními kyselinami, spěte právě na zádech.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector