TV reklama – JARO 2016 – vše o zdraví

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Povedená reklama webu LiveSport.cz, který nabízí sportovní výsledky v reálném čase. Správný fanoušek vidí sport všude a s aplikacemi LiveSportu může sledovat výsledky kdekoliv. Velkorysá …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Bankéři Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček v aprílové reklamě Air Bank. Tak co je, má přece mluvit von, ne?! Nebo já? Já přece nezačínám, ne? Měl …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Podivná bitva Vikingů, ve které jde spíš o selfie a fotky než o porážku soupeře. Není divu, když jde o reklamu „Vikings“ švýcarské značky ifolor, …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Soukromý detektiv (Victor Solé) a krásná Viktoria (Erica Bigia) v další komiksové reklamě Raiffeisenbank na Rychlou půjčku. Tentokrát jde o bonus 50 000 Kč, který …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Klasicky bláznivá reklama Skittles. Rozhovor kluka polepeného bonbóny Skittles s holkou vede k zajímavému závěru – na vině neobvyklému zjevu je nemoc skittlesničky. Chováš se divně, …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Zpívaná reklama na sušenky TUC s motorkářem a kozlem. Jednoduchá rovnice máš hlad, dáš si sušenky a zažiješ neočekávané, dává v podání TUC výsledek v …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Prima Comedy Central uvede původní českou stand-up komediální show Comedy Club. Účinkovat budou například populární komici Lukáš Pavlásek, Miloš Knor, Iva Pazderková, Daniel Čech nebo …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Podivná reklama na energy drink MAXIMAL G se snaží o jakousi generační výpověď, která by zřejmě měla napovědět, pro koho je výrobek určený. Jestli se …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Potravinový inspektor ve výslužbě Láďa Hruška v reklamě Zaplo na rychlou půjčku zdarma. Žoviálnost možná dobře funguje u maminek v kuchyni, pro půjčky si Zaplo mohlo …

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Velikonoce budou víc Prima. Upoutávka na velikonoční televizní program FTV Prima. Rozlučte se se sněhem, jaro je tady! A s ním i Velikonoce, svátky lásky a …

Klasická reklama Raffaello. Oplatka s mandlí posypaná strouhaným kokosem vám má pomoci vyjádřit emoce, když dojdou slova. Nenadchne, neurazí, Ferrero asi ví, co dělá. Když máš …

Další reklama T-Mobile s primářem Ivanem Trojanem. Na Klinice inovativní péče si jeden z pacientů myslí, že je mobil, a nepomůže ani druhé podzemní patro …

Upoutávka na dubnový program na HBO. Seriály Hra o trůny, Viceprezidentka, Silicon Valley, dokumenty Bolshoi Babylon: Skandál za oponou, Dilema: Radikální Islám na domácí půdě …

Nová kolekce spodního prádla „Body by Victoria“ v černobílé sexy reklamě Victoria’s Secret, ve které vystupují andělky Candice Swanepoel, Jasmine Tookes, Romee Strijd, Sara Sampaio …

Visa je sponzorem Olympijských her v Rio 2016. V reklamě „The Heart“ to připomíná srovnáním se srdcem sportovce, které stejně jako platební karty Visa pracuje …

Lákadlo na Velikonoce u televizní obrazovky připravila TV Nova. Velikonoční maz(an)ec na Nově. Originální píseň ke spotu TV Nova: Velikonoční mazec [+] OneRepublic – I Lived [hidepost] OneRepublic – …

Veselé Velikonoce přeje Kinder s pořádně velkým psem a největším vajíčkem schovaným na zahradě. Co by byly Velikonoce bez Kinder? Originální píseň ke spotu Co by byly …

Hornbach probouzí kutily ze zimního spánku efektní reklamou s nahým mužem, který se rozhodl oživit si vzpomínky na dotyky s různými materiály. Pro podobně nedočkavé …

Obuv Deichmann a jejich „Fashion Infection“ v reklamě pro jaro / léto 2016. Jsme mladé a užíváme si. Neposloucháme. Mluvíme, postujeme, lajkujeme. Ostatní říkají, že jsme …

V reklamě na Citroën C4 Cactus Feel Edition vystupují Angry Birds. Citroën tak připomíná brzké uvedení Angry Birds ve filmu do kin. Hledáte způsob, jak spolehlivě …

dm drogerie ani v roce 2016 neopouští slogan „Pro vše, čím my jsme“. Do nových reklam obsadila ženy žijící v Praze, celkové provedení spotů dm …

Rekama na nové jogurty Activia FUSION. Pavání v bazénu, koncert pod vodou, jako vždy důraz na zdraví, zažívání a tentokrát i nějaké to potěšení navíc. Nejchytřejší …

Na časté žádosti přidáváme reklamu internetového srovnávače cen ubytování Trivago. Německá modelka Johanna Münch a švédský model Christian Göran v příběhu o lásce v hotelu, …

JOJO Mixle Pixle pokračuje v podivných reklamách a přesvědčení, že jejich želé bonbóny dokáží někoho odvázat. Podobně jako před dvěma roky je tady reklama, ve …

TVspoty.cz je web plný zajímavých, vtipných, šokujících, zakázaných, virálních i sexy reklam. Každý den jsou pro vás připravené nové televizní reklamy, reklamní videa a TV spoty. Zároveň u nás najdete hudbu z reklam, písničky, znělky a soundtracky. Pokud hledáte televizní reklamu, spot nebo virální video, jste na správném místě.

Kateřina Kyselová

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Lektorka zdravého vaření

Kateřinu potkáte v online kurzech i na živých akcích především jako lektorku zdravého vaření. Její lekce jsou ucelené, praktické a vysvětlené jednoduše a srozumitelně. Tím, co dělá, se naprosto realizuje.

Dává jí obrovský smysl učit lidi vařit zdravě, protože ví, jak zdravé jídlo pomáhá v mnoha oblastech života. Viděla lidi, kteří si pomohli zdravou stravou ze zdravotních problémů. Ona sama ale začala v 16 letech, kdy naštěstí ještě (skoro) žádné neměla.

Měla však problémy psychické, které postupně léty na zdravé stravě velmi úspěšně mizí nebo se spíše přetváří do pozitivní životní zkušenosti.

  • Kateřina je nadšená obyvatelka Země, která si užívá všechny svoje role a děkuje za ně. 
  • S Honzou mají oblíbené heslo:
  • Lepší je být zdravý a bohatý než nemocný a chudý.

Více se o mě můžete také dočíst v článku na ŽENY s.r.o.: www.zenysro.cz/… 

Probíhají v naší výukové kuchyni Skuteč. Kompletní menu (4 hodiny výuky): 1.200 Kč + suroviny.Celodenní individuální kurz (8 hodin výuky) na zvolené téma – strava při nemoci, pro sport, rodinu, oslavu: 2.000 Kč + suroviny. 

Tvorba

Filmová tvorba

Produkce Pořad Díly
Česká televize Polopatě Výroba kvašené zeleniny Kimči (2018) – Shlédnout
TV reklama - JARO 2016 – vše o zdravíKyselové a přátelé Online kurzy zdravého vaření Obiloviny (2016), Sushi párty (2016), Zelenina (2017), Luštěniny (2017), Dezerty (2018), Kvašená zelenina (2018), Kondimenty (v přípravě pro rok 2019) 
Kinosvět TV Uvařeno na (i) síti 2017 – 2018: Amazake puding, Čokoládová polévka, Domácí perníčky, Hrachová polévka, Jablečný karamel, Kimpira, Ovocný dezert s agarem, Pickles od Boba, Quinoa soté se zeleninou, Zdravá snídně jáhly s dýní
Zajímavé:  Alergie Na Mlecnou Bílkovinu?

Publikace

Publikoval Název publikace / článku
TV reklama - JARO 2016 – vše o zdravíČasopis Kvalitní život V roce 2018, čísla 1, 2, 3, 4, 5, 6: 5 Pohledů na zdravé jídlo, Pohled nutriční část I. a II., Pohled energií, Pohled kyselin a zásad, Pohled na vitalitu.  V roce 2017, čísla 1, 2, 3, 4, 5, 6: Kyselové a přátelé: O láskce k jídlu, vaření a k sobě navzájem (zakoupit), Obiloviny  na  našem  talíři  –  část  I. až IV. Jednotlivá čísla můžete zakoupit zde: www.kvalitnizivot.com/…
Časopis Zrnění
  1. V roce 2017, čísla 1,2: Škola vaření – Luštěniny, Rozhovor s Martinem Jelínkem, Energie potarvin – Luštěniny, Škola vaření – Vydatný podzim a zima, Rozhovor s Lídou Severinovou (101 let).
  2. V roce 2016, čísla 1,2: Menu bez oleje, Škola vaření – Sladká chuť, Potravina čísla: Kadeřávek, Škola vaření – Voda a sůl.
  3. V roce 2015, čísla 1,2: Menu na Jaro, Potravina čísla: Zelená zelenina, Použití olejů ve zdravé kuchyni, Menu na Jaro.
  4. V roce 2014, čísla 1, 2: Knihy o výchově dětí, Menu na víkend v přírodě, Techniky přípravy zeleniny, Menu dle našich předků, Techniky krájení zeleniny.

V roce 2013, čísla 1, 2, 3, 4: Série Kondimenty, Pickles, Čaje a nápoje (díly I. II. a III.), Menu na… Silvestrovské mecheché, Potravina čísla: Natto, Recenze: Recenze – Pečeme a vaříme s Reissovými.  V roce 2012, čísla 2, 3, 4: Menu na… Letní horko!, Potravina čísla: Jablka, Potravina čísla: Kedlubna, Menu na… Zaměstnané těhotenství. 

Kyselové a přátelé
Bio a styl
Pro ženy

Studijní materiály

Kateřina je hlavní autorkou studijních materiálů k online kurzům, které čítají dohromady již přes 400 stran uceleného textu.

Živé kurzy

Působí jako kuchařka a lektorka lekcí vaření na živých kurzech, které pořádáme. Organizuje také workshopy a ukázky vaření.

Studium

Kateřina absolvovala studijně pracovní pobyt v Kushi Institutu v Amsterdamu, který trval 1 rok a skládal se z těchto kurzů a akcí:

  • International Macrobiotic Summer Conference 2010 (Mezinárodní makrobiotická letní konference 2010)
  • Art of Life School Level I. (Škola Umění života – Úroveň I.) – Dvoutýdenní intenzivní trénink zdravého makrobiotického vaření, orientální diagnostiky, masáží, cvičení, studium energií Jin a Jang, Level I. – první z pěti navazujích kurzů, který slouží jak zájemcům o to, naučit se zdravě vařit a žít, tak také připravuje budoucí lektory a konzultanty
  • Art of Cooking – Purifying Spring Cooking (Umění Vařit – Čistící jarní vaření) – Víkendový seminář věnovaný očistným pokrmům, které je dobré zařazovat začátkem jara, odlehčenější vaření
  • The Five Trasformations (5 Proměn) – 5 denní kurz věnovaný pochopení a praktickému využití 5 proměn energie v cyklu roku i každého dne. Studium jednotlivých orgánů z hlediska jejich energie a potřeb každého z nich, speciální techniky přípravy jídla a recepty podporující energii určitých orgánů.
  • Women´s Health (Ženské zdraví) – Program zaměřený speciálně na péči o zdraví ženy, plodnost, pohodovou menstruaci atd.
  • Cancer Prevention (Prevence rakoviny) – Prodloužený víkend s Phillem Janettou a Adelbertem Nelissenem o prevenci různých typů rakoviny přirozenou stravou, pohybem a radostí ze života
  • Art of Cooking – Festive Cooking for Family and Friends (Umění Vařit – Slavnostní vaření pro rodinu a přátele)
  • Nine Star Ki – Seminář o japonském pojetí astrologie – Nine Star Ki, pomocí určení svého čísla se můžeme lépe orientovat v sobě samých, v tendencích své osobnosti, ale i ve vztazích a ve společnosti
  • International Macrobiotic Summer Conference 2011 (Mezinárodní makrobiotická letní konference 2011)

 Další studium absolvovala opět v Holandsku na 

International Macrobiotic Summer Conference 2014 (Mezinárodní makrobiotická letní konference 2014) , kde studovala  Art of Life School Level II. (Škola Umění života – Úroveň II.

) Dvoutýdenní intenzivní trénink zdravého makrobiotického vaření, orientální diagnostiky, masáží, cvičení, studium energií Jin a Jang, Level II.

– druhý z pěti navazujících kurzů, který slouží jak zájemcům o to, naučit se zdravě vařit a žít, tak také připravuje budoucí lektory a konzultanty.

Aneb věci, co nejsou mojí profesí, ale srdcovou záležitostí: zdravé těhotenství, přirozený domácí porod, bezplenková komunikační metoda, nošení v šátku, přirozená výchova.

Kontakt

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Tel: +420 577 544 894

Mobil: +420 737 031 290 (zapínám pouze na cestách)

Jarní únava? Zatoč s ní pomocí přírody!

Ospalost, smutek nedostatek elánu, dlouhotrvající únava, náběh na depky – to vše můžeš cítit při jarní únavě, jejímž pachatelem je především dlouhá a studená zima, nevlídné počasí s absencí slunečního svitu, ale také snížený pohyb a minimum pobytu na čerstvém vzduchu. Jenže co s tím? Máme pro tebe pár přírodních tipů, jak s jarní únavou zatočit!

Podplať jarní únavu medem!

Sílu a energii ti navrátí med. Dostupný artikl ve všech marketech s potravinami, ideálně v bio kvalitě v obchůdku se zdravou výživou. Jarní únava si s medem moc nerozumí a nechá se ráda uplatit jeho sladkou chutí a vábivou vůní tak, že ti dá na dlouho pokoj.

Ne nadarmo med naše babičky považovaly za všelék. Med je perfektním zdrojem hořčíku, který ti posílí nervovou soustavu, srdíčko a značně podpoří i imunitu. Navíc má protizánětlivý a antibakteriální účinek, čili k tobě nepustí žádné nachlazení, ani chřipku.

Když si dáš každé ráno a večer lžičku medu, je to ta nejlepší volba pro tvé znavené tělo.

Hroznové víno – štít proti únavě

Hroznové víno dá mat tvé jarní únavě zcela bezpečně a jednoznačně. S ním si vytvoříš doslova štít. Hroznové víno velmi efektivně pomáhá proti únavě a stresu.

Jeho pravidelná denní (ideálně ráno a na lačno) konzumace pozitivně ovlivňuje soustředění a úspěšně bortí migrenózní stavy.

To proto, že obsahuje organické kyseliny, vlákninu, vitamín C a vitamíny skupiny B, hořčík, kyselinu listovou, cukr a celulózu. Když si vybereš v boji proti únavě hroznové víno, tak neprohraješ!

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Vitamínová jablečná bomba

Jablka  a jablíčka jsou doslova vitamínovou bombou. Obsahují velké množství vitalizujících látek, které prospívají lidskému organismu ( vitamíny a stopové prvky, vitamín C, který nejen odbourává únavu, ale i posiluje imunitu).

Najdeš v něm i pektin – účinnou vlákninu snižující hladinu cholesterolu, a navazující na sebe vše špatné, jež poté vyloučí z těla ven a vinany (soli kyseliny vinné), které zabrání usazování bakterií ve tvých střevech.

Vědělas, že více než polovinu těchto prospěšných látek najdeš ve slupce? Třeba hořčík, karoteny, železo, draslík, nenasycené mastné kyseliny… Takže je jasné, že taková dvě jablka snědená syrová, případně nastrouhaná a vmíchaná do müsli, či jogurtu se mohou stát tvým nejlepším přítelem v boji proti únavě – a nejen té jarní.

S datlemi to jde snadno

Datle jsou pákou obyvatel Afriky, Asie a pouští. Proč? Protože obsahují mnoho sacharidů a rychle rozpustných cukrů, celou řadu vitamínů, vápník, železo, draslík, kyselinu pantotenovou a zinek. To vše pohromadě posiluje obranyschopnost organismu, dodává tělu energii, čilost, vitalitu a soustředění, a tím dává mat i jarní únavě.

Datle také harmonizují nervový systém a poradí si i s migrénou. Žádné jiné ovoce není tak vhodným kandidátem na zvýšení energie. Při rapidním poklesu energie působí datle jako nevídaná vzpruha. A budeš se divit, ale ještě jedno kouzlo datle umí. Když sníš večer před čištěním zubů a uložením se ke spánku pět datlí, budeš spát jako miminko.

Datle silně podpoří tvorbu hormonu melatoninu a usnadní ti usínání.

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Kiwi je extra céčko

Ano, ve všem, co ti tu doporučujeme proti jarní únavě, je céčko – vitamín, který efektivně podporuje stabilní stav organismu a tím i kontrolu nad jeho únavou.

A kiwi obsahuje céčka několikanásobně více než jakékoli jiné ovoce, k tomu také lutein a zeaxantin, což jsou prospěšné antioxidanty. A hořčík, který aktivuje G-proteiny podporující kvalitní látkovou výměnu, jež je velmi podstatná při únavě a zvládání stresu.

Kiwi ti dodá energii, elán a svěží mladistvou pleť. Sníst jedno kiwi denně by měla být povinnost.

Prevence především

Jarní únavu zdoláš i správně vyladěnou stravou obsahující obzvláště čerstvé ovoce a zeleninu, sýry, mléčné výrobky, libové maso a celozrnné pečivo. V případě nouze lze využít i syntetický koenzym Q10 a ženšen, nebo multivitamíny – ideálně v šumivé formě, která se efektivně a rychle vstřebá.

TV reklama - JARO 2016 – vše o zdraví

Berličky fungují 

Utápíš-li se již v jarní únavě, naordinuj si jako první pomoc čerstvý vzduch a sluneční paprsky.

Pomohou také volnočasové aktivity ve formě tvých oblíbených koníčků – hudba, dobrá kniha, kutilství, vaření, pečení, ruční práce, nebo nějaké welness – masáž, sauna, solárium.

Neopomíjej ani dostatek tekutin a pitný režim v podobě nesycených vod, šťáv a džusů, ovocných a zelených čajů. A i občasný šálek tolik zapovídané kávy může být první pomocí!

Domácí pohoda je lahoda

Na jarní únavu funguje také pohoda. Udělej si den jen pro sebe, nebo přizvi partnera a udělejte si hezký večer. Navoď atmosféru svíčkami, tlumeným světlem a vůněmi, které povzbudí. Kápni pár kapek vonného oleje s některou z jarních vůní – citrus, eukalyptus, levandule, hřebíček, jasmín, ylang-ylang do aromalampy nebo zvlhčovače a pohoda je tu hned.

A jak to máš ty? Trpíš jarní únavou? Nezoufej, pokud se s ní právě teď pereš, nejsi v tom sama. Mrkni do galerie, jak dokáže být únavná. ????

Milion Čechů už žije s břemenem hypotéky. Bojí se ztráty práce, rozvod není problém

Hypotéku má nyní zhruba milion domácností. Zadlužených Čechů bude přitom dál přibývat, protože úvěr na bydlení je pro mnohé jedinou cestou k vlastnímu bydlení, po kterém touží. Česká bankovní asociace zmonitorovala, jak se lidé při financování bydlení chovají.

Hypotéku má nyní 16 procent Čechů, kteří většinou splácí 1 až 2 miliony korun. Dalších 13 procent úvěr na bydlení plánuje. Tito lidé už počítají s tím, že si budou muset půjčit víc, tedy 2 až 3 miliony korun, kvůli vyšším cenám nemovitostí. Hypotéku na více než pět milionů korun mají nebo si plánují vzít nejčastěji lidé z Prahy.

„Lidé si jsou vědomi, že ceny nemovitostí rostou. Nejdražší jsou obecně nemovitosti v Praze, ale ceny za metr čtvereční znatelně narostly i v dalších městech a jejich blízkých okolích, z nichž je do měst dobrá dostupnost,“ upozornil hlavní poradce Česká bankovní asociace (ČBA) Vladimír Staňura. 

Jak dále vyplynulo z březnového průzkumu společnosti Ipsos pro ČBA je hypotéka jednoznačně nejžádanější způsob financování bydlení, a to pro 53 procent dotázaných. Pětina Čechů využívá stavební spoření, převážně ovšem na rekonstrukci. Vlastní úspory míří většinou na vybavení nové domácnosti.

„Lidé, kteří hypotéku teprve plánují, s ní taktéž často plánují financovat investiční nemovitost či pozemek, na kterém chtějí postavit vlastní bydlení. V obou případech to bylo 13 procent dotázaných,“ komentoval výsledky průzkumu specialista agentury Ipsos pro finanční trh Michal Straka.

Hlavním kritériem při výběru nemovitosti je pro vlastníky hypotéky atraktivita lokality (50 procent), blízkost k ostatním členům rodiny (47 procent) a velikost nemovitosti (43 procent).

Nejoblíbenější je pětiletá fixace úrokové sazby, volí jí 57 procent lidí. Na druhém místě je tříletá fixace, na třetím desetiletá. „Doporučoval bych tu desetiletou fixaci, která je výhodná jak pro žadatele, protože si zafixují současnou nízkou sazby, ale i pro banky, které mají větší jistotu, že jim klient zůstane,“ uvedl Vladimír Staňura.

Doplnil, že v současné době, kdy se úrokové sazby pohybují kolem 2 procent jsme zapomněli, že v minulosti byly mnohem vyšší – i 5, 6 procent. „A že opět porostou je téměř jasné. Těžko se dá ale nyní predikovat, na jakou hranici se dostanou,“ dodal hlavní poradce ČBA. 

Zatímco v minulosti při výběru vhodné hypotéky dali lidé především na doporučení finančního poradce, nyní si lidé často berou úvěr právě podle výše úrokové sazby. 

Třetina těch, kdo nyní hypotéku vlastní, na její splátku odvádí více než pětinu z čistého měsíčního příjmu domácnosti. Pětina pak odvání 21 až 30 procent příjmů na měsíční splátku a desetina víc než 30 procent.

Obecně Češi vidí největší riziko pro schopnost hypotéku splácet nezaměstnanost (54 procent). Podle Vladimíra Staňury je zajímavé nízké procento spojené s rozchodem či rozvodem (16 procent), neboť to z praxe bývá daleko častějším problémem. 

Starší lidé ve věku 66 až 79 let se obávají hlavně nemoci nebo úmrtí jednoho ze spoludlužníků. 

Nevýkonné (tedy nesplácené) úvěry v případě hypotečních úvěrů podle statistik ČNB zůstaly v meziročním srovnání na stejné úrovni (0,91 procenta). „V porovnání s EU, kde je průměr kolem tří procent, patříme k premiantům ve splácení svých závazků,“ upozornil Staňura.

Aktuálně — ČT podporuje kulturu — ČT podporuje — Vše o ČT — Česká televize

Dne 7. dubna 2021 proběhlo udílení v rámci Ceny EY Podnikatel roku. Laureáty Ceny České televize – Podnikatelský přínos kultuře a umění se stali podnikatelé Jan Dobrovský a Petr Pudil ze společnosti bpd partners a.s., která prostřednictvím aktivit neziskové organizace Post Bellum podporuje historické a kulturní dědictví.

Gratulujeme!

Přílohy

Cena ČT – Jan Dobrovský (216 kB)

EY Podnikatel roku 2020 (4193 kB)

Milí učitelé,

v souvislosti s přetrvávající pandemií nemoci covid-19 se bohužel ani na jaře neuskuteční oblíbené semináře pro pedagogy.Těšíme se, že tradici opět obnovíme, jakmile to situace i vládní opatření dovolí.Přejeme pevné zdraví a mnoho sil!

Pro zpestření online výuky můžete využívat vzdělávací portál ČT edu https://edu.ceskatelevize.cz/ nebo pořad UčíTelka, který běží na programu ČT 😀

Znáte české podnikatele a podnikatelky, kteří přispívají ke kultivaci veřejného prostoru? Aktivně podporují kulturní a společenské dění? Pomáhají festivalům, divadlu nebo naší krajině? Letos je kulturní i podnikatelský sektor vystaven mimořádné zkoušce související s pandemií nemoci covid-19. Oceňte práci podnikatelů, kteří ani dnes nezapomínají na kulturu. Nominujte je na Cenu České televize za podnikatelský přínos kultuře a umění a oceňte tak jejich práci.

Loňským laureátem Ceny České televize ze podnikatelský přínos kultuře a umění se stal podnikatel Ondřej Kobza, který prostřednictvím svých projektů kultivuje a oživuje již existující veřejný prostor. Svými aktivitami se snaží ukázat, že veřejná místa je možné zvelebit a pozitivně ovlivnit i bez velkých finančních prostředků. Jeho cílem je inspirovat lidi všech věkových kategorií.

Nominace na letošního vítěze či vítězku lze zasílat do 21. října 2020 prostřednictvím formuláře na stránce www.podnikatelroku.cz

Přílohy

Ondřej Kobza (853 kB)

  • Milí pedagogové,
  • v souvislosti s pandemií COVID-19 se bohužel neuskuteční podzimní semináře pro pedagogy.
  • Věříme, že se společně potkáme během jarních termínů v roce 2021.
  • Přejeme pevné zdraví a těšíme se na Vás!

Pro zpestření výuky můžete využívat vzdělávací portál ČT edu https://edu.ceskatelevize.cz/

  1. Milí pedagogové,
  2. v souvislosti s pandemií COVID-19 rušíme letošní jarní semináře pro pedagogy.
  3. Doufáme, že se společně potkáme během podzimních termínů.
  4. Přejeme pevné zdraví a těšíme se na Vás!

Jakým způsobem se proměňuje mediální krajina v tuzemsku? Jak efektivně představovat mediální témata ve školách? Z jakých konkrétních zdrojů lze při výuce čerpat? Tyto i Vaše konkrétní otázky zodpovědí osobnosti televizní žurnalistiky, odborníci na média a analytici během čtyř seminářů akreditovaných MŠMT ČR, které proběhnou v České televizi v Praze na Kavčích Horách. Podrobnější informace a přesné termíny seminářů najdete zde. Přijeďte i Vy!

Laureátem Ceny České televize – Podnikatelský přínos kultuře a umění se stal podnikatel Ondřej Kobza, který prostřednictvím svých projektů kultivuje a oživuje již existující veřejný prostor. Svými aktivitami se snaží ukázat, že veřejná místa je možné zvelebit a pozitivně ovlivnit i bez velkých finančních prostředků. Jeho cílem je inspirovat lidi všech věkových kategorií.

Přílohy

Ondřej Kobza (853 kB)

Prostor kosmodronu Bajkonur. Hledání rovnováhy mezi vlastními sny a rodičovskou láskou. Osobitý styl herečky Evy Greenové. Film Proxima bude mít premiéru 19. března ve společné distribuci České televize, Kviff Distribution a Aerofilms.

Režisérka Alice Winconour, držitelka Césara za scénář k filmu Mustang, se v novém filmu pokouší co nejautentičtěji ukázat, jak obtížná je celková příprava na let do vesmíru.

Snímek však oproti hollywoodským trhákům na dané téma přináší také univerzální námět – hledání rovnováhy mezi vlastními ambicemi a rodičovskou láskou.

Protagonistka v podání uznávané herečky Evy Greenové musí skloubit nadšení pro práci astronautky s péčí o sedmiletou dceru.

Snímek má premiéru 19. 3. 2020.

Více informací o filmu: www.aerofilms.cz/proxima

Česká televize již počtvrté v historii soutěže EY Podnikatel roku ČR udělí Cenu České televize – Podnikatelský přínos kultuře a umění určené pro podnikatele, kteří přispívají ke kultivaci veřejného života a aktivně podporují kulturní a společenské dění.Znáte takovou osobnost? Dejte nám o ní vědět!

https://www.podnikatelroku.cz/nomination/new

Loňským laureátem Ceny České televize – Podnikatelský přínos kultuře a umění se stal Čestmír Vančura, spolumajitel společnosti Kovárna VIVA, který v devadesátých letech přišel s nápadem založit ve Zlíně průmyslovou kovárnu a měl kuráž aktivně oslovit své budoucí odběratele. Čestmír Vančura je také velký patriot, jenž spoustu času, peněz i úsilí soustřeďuje na společensky prospěšné aktivity a podporu kultury v regionu.“

Přílohy

Podnikatel roku_nominace (191 kB)

Během čtyř celodenních interaktivních seminářů akreditovaných MŠMT představíme vzdělávací pořady, které Česká televize vyrábí a vysílá, poradíme, jak je ve výuce využít, vysvětlíme například, co znamená spojení „koláč“ sledovanosti a jak fungují peoplemetry a společně s Michalem Kubalem a Václavem Moravcem nahlédneme pod pokličku zpravodajství. Naučíte se také natáčet videa pomocí chytrého telefonu, připravit rozpočet pořadu, zpracovat námět a podíváte se do autentického zázemí České televize. Nově se budete moci seznámit s problematikou Fake news a bezpečného chování v online prostoru.

Termíny podzimních seminářů již brzy oznámíme na stránkách: https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/ct-podporuje/ct-podporuje-kulturu/seminare-pro-pedagogy/

Těšíme se na Vás!

«
|

| 1 2 3 |

|
»
(3)

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector