TV reklama – PODZIM 2018 – vše o zdraví

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví
TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví
TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Módní e-shop Vivantis přichází s reklamou, která ujisťuje o tom, že je v pořádku si něco dopřát bez výčitek svědomí. Komunikace navazuje na Píseň smutných …

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň módní značky Answear pro jaro/léto 2019. Hodně otázek a  jedna správná odpověď. Móda testované na lidech. Městská džungle? Mini nebo maxi? Nejlepší pod sluncem? Nespoutanost v srdci? Řeč barev? Černá …

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Značka Agent Provocateur zůstává věrná své tradici sexy reklam, a ve spotu „Pump It Up“ předvede něco jako erotický aerobic ve spodním prádle. Jako vždy …

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Reklama e-shopu EOBUV.CZ pro jarní a letní kolekci obuvi 2019, která s nákupem nepočká. Doručení nepočká Párty nepočká Sport nepočká Rozhodnutí nepočká Změna nepočká Styl nepočká Dobrodružství nepočká Radost nepočká eobuv.cz Originální píseň ke spotu …

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Novými tvářemi značky Baťa jsou modelka Taťána Gregor Brzobohatá a její manžel hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý. V reklamě nakupují boty překvapivě u Baťi. Mrknu se na …

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Reklama Adidas určená pro všechny, pro které se běh stal životním stylem. Běh. Myslíš si, že už ho znáš. Zapomeň na vše, co o něm víš. …

E-shop s módou Zalando v reklamě pojmenovává některé z vlastností u svých zákazníků, a zároveň hned přidává svůj recept, jaká cesta vede ke spokojenému zákazníkovi: …

Značka CCC nabízí v reklamě pro mladé sportovní značky Puma, Reebok, Adidas, Skeches a Sprandi. Na pozadí opět s upravenou verzí písně These Boots Are …

Zpěvák Mikolas Josef se stal tváří značky spodního prádla Tezenis. Mikolas Josef propaguje novou pánskou kolekci spodního prádla pro rok 2019. Kampaň nafotil fotograf Matěj …

Česká módní značka BANDI v další verzi reklamy „Jdeš na ples?“. Tvářemi kampaně jsou Petr Štěpánek, Martin Stránský a Vojtěch Babišta. Copak, single? Hmm.. stůl číslo šest, …

Svou představu o ideálním vánočním dárku názorně ukazuje značka spodního prádla Intimissimi. #IntimissimiXmas collection 2018

Značka H&M připravila vánoční reklamu na pokračování. Americká herečka a stand-up komička Aubrey Plaza přijede na „Hotel Mauritz“ strávit svátky, a vypadá to na jednu …

Reklama e-shopu s plavkami Swimsuit.cz. Vždycky se najde někdo, pro koho budeš… až moc. No a? Neměň se a vyber si raději to, co ti …

E-shop Zalando.cz se představuje v reklamě natočené v České republice. Zalando nabízí módu od téměř dvou tisíc značek včetně své privátní. Najdi svůj styl na Zalando.cz

Julia Roberts zůstane při zkoušení punčoch v kabince zamčená v obchodu Calzedonia. To jí ale nevadí, stačí si rozsvítit, a show s kolekcí podzim/zima 2018 …

Módní e-shop ABOUT YOU míří do České republiky. Spuštění je naplánováno na 10. října 2018. ABOUT YOU bude něco nového. Budou o tom všichni mluvit. ABOUT …

Podzimní kampaň CCC Go for more – Vím, kam jdu a Ty? Jako hudební podkres byl použitý nový cover písně Nancy Sinatra – These Boots …

Další surrealistická reklama módního e-shopu Freshlabels, tentokrát na kolekci podzim / zima 2018. Video má znázorňovat „živý sen“, kde se střetávají motivy boje a útěku, …

Reklama e-shopu eobuv.cz pro podzim / zimu 2018. Jde o to, vzbudit dojem. A dlouho nečekat. Jde o to, mít svůj styl. A možnost výběru. Jde …

Hvězda seriálu Sex ve městě herečka Sarah Jessica Parker předvádí podprsenku v reklamě pro značku spodního prádla Intimissimi. A protože je s ní zřejmě opravdu …

Reklama obuvi Deichmann na novou trendovou podzimní kolekci Style Explosion, která je ve znamení výrazné a stylové obuvi pro rebelky. Deichmann – Protože milujeme obuv Originální píseň …

Značka H&M v nové podzimní kolekci 2018 „For Every You“ nabízí pro každé ženské já něco. Nehledejte své já. Objevujte sami sebe. Nové módní kousky …

Reklama na novou podzimní kolekci obuvi Baťa. Nové podzimní trendy právě nyní v prodejnách Baťa a na bata.cz. Ať vám nová kolekce neuletí. Originální píseň ke spotu Baťa: …

Nová módní kolekce F&F podzim/zima 2018 v Tesco. Nákupy v F&F jsou tak návykové, že si brzy budete doma muset hledat výmluvy! Příště, až půjdete …

strana 2 z 19«12345…»poslední »

Spotové kampaně — ČT podporuje charitu — ČT podporuje — Vše o ČT — Česká televize

Česká televize podporuje v roce 2021 tyto charitativní a osvětové projekty:

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Tradiční sbírka Charity ČR probíhá vždy na přelomu nového roku. Jedná se o největší dobrovolnickou akci v ČR, při které koledníci sbírají peníze do pokladniček po celé zemi. Výtěžek ze sbírky je určen lidem v nouzi.

Charita ČR

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň Patron dětí si klade za cíl zvýšit povědomí o rodinách s nezletilými dětmi se sociálním a zdravotním znevýhodněním. Kampaň rodinám připomíná, že si v případě potřeby mohou zažádat o pomoc.

Nadace Sirius

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Záměrem osvětové kampaně Suchej únor je „pohnout národem, který pije přes míru“ a upozornit na problém rizikové konzumace alkoholu. Současně se kampaň snaží podpořit zapojení aktivních účastníků do akce Suchej únor.

Liga otevřených mužů, z.s.

Spotová kampaň informuje o výstavbě prostor, ve kterých vznikne zázemí pro setkávání a poskytování služeb pro seniory a lidi zdravotně znevýhodněné.

Nadační fond Senior inn pro

Cílem odborné ceny Global Teacher Prize Czech Republic je ocenit a podpořit kvalitní pedagogy působící na ZŽ a SŠ v ČR.

EDUin

  • Cílem projektu je podpora a propagace bezpříspěvkového dárcovství krve a získávání nových dárců.
  • Český červený kříž
  • spot

Cílem projektu je zvýšit povědomí o prevenci onkologických onemocnění prsou a varlat a upozornit veřejnost na možnost podpořit organizaci Loono.

Loono, z.s.

spot

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň asistujeme.cz oslovuje nové lidi pro podporu a pomoc lidem s postižením a seniorům.

Asistence, o.p.s.

spot

Cílem kampaně je seznámit veřejnost s možností přispět 800 Kč, a tím pomoci jedné nevidomé osobě žijící v rozvojové zemi.

Světlo pro svět

Tématem kampaně je dlouhodobě se zvyšující počet kontaktů (hovorů, chatů, emailu) na Lince bezpečí a Rodičovské lince týkající se sebepoškozování u dětí.

Linka bezpečí

Výzva směřující k mužům, aby nezapomínali na typicky mužské formy rakoviny – prostaty a varlat.

Nadační fond Muži proti rakovině

Charitativní projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize. Výtěžek z celonárodní veřejné sbírky je určen na pomoc ohroženým a znevýhodněným dětem do 18 let.

NROS

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Projekt BanalFatal! Má za cíl upozornit na moderní parkour, který je bez správného vedené a tréninku rizikovým sportem.

CZEPA

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň Nadotek informuje o lidech trpící vážným onemocněním, tzv. nemocí motýlích křídel. Cílem kampaně je šíření osvěty o nemoci motýlích křídel a získání podpory pro organizaci DEBRA ČR.

Debra

Cílem kampaně je, aby duševní onemocnění nebylo pro většinovou společnost tabu. Kampaň se snaží podpořit duševně nemocné osoby, které mají strach hovořit o svých problémech.

Sdružení Tulipán

Projekt Bez faulu pomáhá těm, ke kterým se život nezachoval fér. Společně s kluby, hráči Kooperativy NBL, Asociací ligových klubů, Českou basketbalovou federací, Českou televizí a basketbalovými fanoušky se snaží vracet tyto zdánlivě poražené zpátky do hry.

Zajímavé:  Přetrhané Vazy Kotník Léčba?

Česká basketbalová federace

spot

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň EDA pomáhá si klade za cíl informovat veřejnost o ze zákona bezplatné pomoci rodinám dětí se zrakovým a kombinovaným postižením.

EDA cz, z.ú.

Česká olympijská nadace podporuje děti, které nemají finanční prostředky na sportování. Cílem kampaně je oslovit možné žadatele o finanční příspěvek a zároveň získat nové přispěvatele do Nadace.

Česká nadace sportovní reprezentace

Cílem kampaně je informovat diváky o tom, že Fairtrade je součástí boje proti klimatickým změnám, které jsou zapříčiněny především způsobem života lidí v rozvinutých zemí.

Fairtrade Česko a Slovensko

Program Adopce afrických dětí zprostředkovává keňským dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity.

Centrum Narovinu

Cílem kampaně je probudit v lidech zájem o náhradní rodinnou péči, případně o hostitelskou péči a snížit tak počet dětí, které vyrůstají a dospívají v dětských domovech.

Děti patří domů

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Kampaň Celé Česko čte dětem oslovuje všechny generace lidí a motivuje je k pravidelnému předčítání dětem. Díky každodennímu předčítání knih se mohou děti lépe rozvíjet a dochází také k posilování rodinné vazby.

Celé Česko čte dětem

Běhám pro děti je sportovní zábavná akce, jejíž cílem je získat finanční prostředky pro děti a dospívající mladé lidi z dětských domovů po celé ČR.

Dejme dětem šanci

Kampaň Malí pomocníci informuje o možnosti poskytnutí pravidelného finančního příspěvku rodinám, které se potýkají s nemocí člena rodiny – rodiče.

Dobrý anděl

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

Posláním a účelem je podporovat rozvoj osobnosti mladých lidí, jejich duchovních, mravních, intelektuálních, sociálních a tělesných schopností.

Junák – český skaut

Kampaň má za cíl oslovit pravidelné dárce, díky kterým bude Nadace Krása pomoci schopna lépe plánovat aktivity, a tím i pomoci většímu počtu seniorů.

Nadace Krása pomoci

Kampaň má za cíl představit Linku důvěry. Tedy službu, která je dostupná pro každého, je anonymní a může pomoci předejít zhoršování problémů a fatálním následkům.

Modrá linka

Kampaň Pečovat a žít upozorňuje na tíživou situaci pečujících rodičů dětí s postižením. Ukazuje veřejnosti, že tito rodiče mohou kvalitně žít a rozvíjet se navzdory náročné péči o děti.

Spiralis

Preventivní kampaň upozorňuje na nebezpečí těžkého opaření dětí zejména horkou tekutinou a dále na další úrazy, které se mohou přihodit při používání horkého oleje, elektrického proudu, ohřívání lahví a dudlíků apod.

Spolek Bolíto

NGO Market je veletrh neziskových organizací, který má za cíl prezentovat činnosti neziskových organizací široké veřejnosti, posilovat kapacitu pracovníků neziskovek a podporovat navazování kontaktů mezi neziskovým sektorem a jeho partnery.

Forum 2000

Do práce na kole je motivační výzva, která chce hravou formou přivést k udržitelné dopravě (kolo, chůze, běh) účastníky z celé České republiky

Auto*mat

Cílem projektu Parafilik je prevence sexuálního zneužívání a násilí. Jako první v ČR nabízí anonymní a bezplatnou preventivní pomoc lidem s vyšším rizikem spáchání sexuálního deliktu – zejména lidem s parafiliemi a problematickým sexuálním chováním. Jejím cílem je pomoci těmto osobám nakládat se svou sexualitou tak, aby se nedopustili sexuálního deliktu.

Národní ústav duševního zdraví

Cílem projektu je informovat děti a mládež ve věku 8-15 let o projektu Pomocné mapy. Interaktivní mapa zobrazí dětem dostupná zařízení krizové pomoci v jejich okolí včetně kontaktních údajů.

NROS

Osvětová kampaň zaměřená na prevenci nádorového onemocnění.

Liga proti rakovině Praha, z.s.

Cílem kampaně je zaujmout širokou veřejnost tématem integrace cizinců v ČR a zvýšit informovanost Čechů a Češek pomocí šíření objektivních informací o tomto tématu.

Integrační centrum Praha

Organizace Tyfloservis již 30 let pomáhá osobám s těžkým postižením zraku na jejich cestě k samostatnosti. Cílem kampaně je informovat potenciální klienty a veřejnost o existenci organizace.

Tyfloservis, o.p.s.

Jan Amos Komenský, jakožto osobnost neodmyslitelně spjatá se vzděláním, ožívá v kampani pro mezinárodní charitativní hnutí Mary´s Meals. Mary´s Meals poskytuje jídlo chudým dětem ve školách v rozvojových zemích po celém světě.

Mary´s Meals Česká republika

Post Bellum vyhledává a nahrává vzpomínky pamětníků klíčových momentů 20. století.

Stěžejním projektem Post Bellum se proto stala Paměť národa, sbírka vzpomínek konkrétních osobností, fotografií, deníků a různých archiválií z období totalit 20. století.

Dnes sbírka čítá tisíce zpracovaných pamětníků a jako internetový archiv je přístupná široké veřejnosti. Spotová kampaň Jak žijí hrdinové vhodně upozorňuje na podmínky, ve kterých řada pamětníků dožívá.

Post Bellum

Kampaň je součástí dlouhodobého projektu Nesoudíme. Pomáháme. zaměřeného na pomoc těhotným ženám, které se cítí být pod nátlakem.

Hnutí pro život ČR

Světluška pomáhá zrakově postiženým naplňovat jejich sny a umožňuje jim žít samostatnější a naplněnější život podle své volby.

Nadační fond Českého rozhlasu

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2019

WMC Grey s nejlíp hodnocenou kreativou roku, nadto jako jediná agentura s více pracemi v top 10, a to hned s třemi.

HBO jako klient s dvěma pracemi v top 5 a Kofola s dvěma díly v top 10, z toho s jedním vítězným.

Taková je loňská bilance Reklamní katovny, pravidelného hodnocení tuzemské reklamní kreativy, jež Médiář přináší každý týden na základě hodnocení seniorních expertů z české praxe.

  1. WMC Grey: Chodí to tu pomalu (67 %)
    značka: Royal Crown Cola, klient: Kofola ČeskoSlovensko
  2. Comtech_Can: Někdo jiný (65 %)
    značka, klient: Český červený kříž
  3. Symbio: Bez vědomí(65 %)
    značka: HBO, klient: HBO Europe
  4. Ové Pictures, Brain One: Konečně normální pojišťovna(64 %)
    značka: Direct, klient: Direct pojišťovna
  5. Konektor Social: Vaše vláda končí 15. dubna (64 %)
    značka: HBO, klient: HBO Europe
  6. Havas Prague: To by se vám ve vlaku nestalo(62 %)
    značka, klient: České dráhy
  7. WMC Grey: Ordinace pro lidi bez domova (61 %)
    značka, klient: Armáda spásy
  8. B&T: Pauza na pořádné kafe(58 %)značka: Jihlavanka, klient: Tchibo
  9. WMC Grey: Lásky je dost pro všechny (58 %)
    značka: Kofola, klient: Kofola Československo
  10. VCCP: Jak obnovit naděje roku 1989(57 %)
    značka: Forum 2000, klient: Nadace Forum 2000

1. Chodí to tu pomalu (WMC Grey pro Kofolu)

Kofola ČeskoSlovensko a kreativní agentura WMC Grey přišly začátkem loňského února s novou kampaní pro značku Royal Crown Cola. Po rebrandingu v předchozím roce byla komunikace opět založena na autenticitě a jižanském pomalém životním tempu.

Veškeré materiály – včetně šedesátivteřinového televizního spotu a třicetivteřinové variace pro internet nazvané Šlofík – vznikaly přímo v místě zrodu značky, tedy na jihu USA.

 „Obdivuji vcelku odvážný krok klienta pustit v dabingem odkojené zemi anglicky mluvené video, a ještě místo původně plánované třicítky uvést kampaň minutovým spotem,“ pochvaloval si kreativní ředitel WMC Grey David Suda využití jižanského akcentu.

Čtěte víc o kampani Chodí to tu pomalu

Připomeňte si hodnocení z Reklamní katovny

2. Někdo jiný (Comtech_Can pro Český červený kříž)

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

100 let Českého červeného kříže

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

100 let Českého červeného kříže

TV reklama - PODZIM 2018 – vše o zdraví

100 let Českého červeného kříže

Czech Team TV | Sledujte opravdové zákulisí

Co je MALL.TV? 

Jsme nová internetová televize, která spustila své vysílání na podzim roku 2018. Naše cíle jsou jednoduché – ty nejvyšší. A tak se pro vás chceme stát tím nejlepším místem na internetu.

Zajímavé:  Vředy U Koně Příznaky?

Jaký obsah mohu sledovat na MALL.TV?

Jaký si budete přát. Seriály, filmy, zábavné, ale i naučné pořady. Věříme, že všechen obsah bude spojovat jedno slovo – kvalita.

Na jakých zařízeních mohu MALL.TV sledovat?

V tuto chvíli nás můžete sledovat na svém počítači, chytrém telefonu a smart tv. Kompletní přehled naleznete ZDE.

Musím za MALL.TV platit?

Nemusíte. Naše tvorba je přístupná zdarma a pro všechny.

Mohu na MALL.TV nahrát video?

Od toho jsme tu my, abyste si pak vy mohli už jenom jejich sledování. Pokud však i přesto cítíte, že by vaše video na MALL.TV nemělo chybět, pošlete nám ho na [email protected] a my se na něj mrkneme!

Jak postupovat, když chci poslat námět/spolupracovat?

Rychle a efektivně, nemáme rádi dlouhá jednání! Stačí, když nám svůj námět, případně dovednost pošlete na email [email protected] a my už se s Vámi spojíme. V případě námětu uvítáme i ukázku Vaší předchozí tvorby a nejlépe i pilotní díl pořadu/seriálu.

V kterých zemích je MALL.TV dostupná?

Naše televize je dostupná na celém světě! Dobrý co? Může se však stát, že některý náš obsah bude dostupný jen v Čechách a na Slovensku. Takového obsahu však bude jen minimum.

Vy jste ten e-shop?

Kdybychom byli, moc toho u nás nenakoupíte. Patříme do stejné rodiny jako e-shop MALL.cz, ale jsme a vždy budeme hlavně internetová televize se vším, co k takové televizi patří.

K čemu slouží registrace na MALL.TV?

Registrace umožní uživatelům odebírat pořady, komentovat, účastnit se live chatu, uložit si videa k pozdějšímu sledování, hodnotit pořady, a soutěžit v pořadu „Vyhraj to“. Registroavaný uživatel bude mít rozkoukané pořady a doporučený obsah napříč zařízeními, kde je přihlášený.

Jak se mohu zaregistrovat?

Úplně jednoduše! V pravém horním rohu klikněte na políčko registrace, zadejte své jméno, příjmení, email a heslo a je to! Pro pravé fanoušky jsme si připravili také možnost nastavit si profilový obrázek.

Mám potíže s registrací, jak pokračovat?

To se samozřejmě může stát, a tak pokud taková situace nastane, neváhejte nás kontaktovat na adrese [email protected]. Pokud je registrace jediné, co nám v tu dobu nebude fungovat, odpovíme vám obratem. Pokud se nám zhroutí i emailové servery, pravděpodobně budete odsouzeni k dočasnému sledování MALL.TV bez registrace 🙂

Co dělat v případě ztráty hesla? 

Hlavně nepanikařit! Při přihlášení vyberte volbu „Zapomněl jsem heslo“ a nechte si vygenerovat nové. To vám, po zadání emailové adresy, dorazí na email a vy si jednoduše nastavíte nové heslo.

Jak mohu zrušit svůj uživatelský účet? 

Obtížně! Přece vás nenecháme jen tak odejít! 🙂 Ale ne, ve skutečnosti je to velice jednoduché. Napište nám email na adresu [email protected] a my Vám účet obratem smažeme. Dle statistik víme, že uživatelé tento čin řadí mezi TOP5 nejhorších životních rozhodnutí.

Mohu se přihlásit ke svému účtu na více zařízeních?

Yes, you can! V tuto chvíli se ke svému účtu přihlásíte na našem webu a také na jeho mobilní verzi ze svého chytrého telefonu.

Na jakých zařízeních mohu MALL.TV sledovat?

V tuto chvíli nás můžete sledovat na svém počítači, chytrém telefonu a smart tv. Kompletní přehled naleznete ZDE.

Jaké technické předpoklady musím splňovat ke sledování MALL.TV?

Tak tady už nás nic vtipnýho nenepadlo. Stačí, když váš počítač, mobil, tablet, televize, nebo jakékoli jiné zařízení bude mít webový prohlížeč a zapnutý Javascript.

Jak rychlé připojení k internetu potřebuji ke sledování MALL.TV?

Věříme, že tohle v dnešní době nebude problém, ale pokud to opravdu někoho zajímá, MALL.TV v kvalitě 240p si můžete přehrát už s připojením 220 Kbit/s, ve FullHD pak s připojením 6 Mbit/s a ve 2k pak se 17 Mbit/s.

Videa se mi sekají, kde může být problém a jak jej řešit? 

Pokud není příčina někde mezi klávesnicí a sedačkou, doporučujeme zkontrolovat dostupnost a rychlost připojení k internetu, případně snížit kvalitu sledovaného videa.

Pojištění Mutumutu chce motivovat ke zdraví

Od začátku října funguje na českém trhu nová společnost Mutumutu, která nabízí možnost si čistě online sjednat životní pojištění. Svou nabídku staví na jednoduchosti, transparentnosti a motivačním systému odměn za zdravý životní styl.

Ti, kdo se o sebe zodpovědně starají, tedy například pravidelně sportují, nekouří a chodí na preventivní lékařské prohlídky, se mohou pojistit až o 30 % levněji. Na tom staví Mutumutu, za kterým investičně stojí Creative Dock, i svou komunikaci.

Po teaseru se sloganem „Vás nepojistíme“, kterým na sebe chtělo začátkem září nové pojištění upozornit, přichází s další fází kampaně v outdooru a na internetu.  

„Do Mutumutu jsme se pustili, protože se snažíme narovnávat byznys, který nefunguje optimálně.

To, co se povedlo Air Bank v bankovnictví nebo našemu Zonky s půjčkami, se nyní snažíme přenést i na pole pojišťovnictví,“ vysvětluje Martin Pejša, zakladatel Creative Dock.

Do nového projektu investovala jeho společnosti již 21 milionů korun, a jedná se tak o její doposud největší  vlastní investici. 

Mutumutu si tak dává záležet na jednoduchosti svých smluvních podmínek i výjimek. „Naším cílem je, aby klienti sami rozuměli tomu, na co jsou pojištění.

K tomu slouží jednoduché pravidlo – Mutumutu vyplácí rentu, pokud nemůžete ze zdravotních důvodů sami vydělávat,” vysvětluje spoluzakladatel Mutumutu Jindřich Lenz. Smlouva má tak jen dvě strany, pojistné podmínky, nazvané jako „příručka“, si vystačí se šesti.

Počet výjimek je omezen na osm, pojištění nekryje například důsledky sebevraždy, vlivu alkoholu a omamných látek, rizikových sportů nebo těhotenství a porodu. 

Klienti jsou pojištěni nejen na fyzické úrazy a nemoci, ale také na riziko invalidity i pracovní neschopnosti z důvodu psychických nemocí.

Stejně tak pokryje i stále častější případy bolestí zad, a zohledňuje tak problémy, s nimiž se potýká cílová skupina Mutumutu.

Cílí na fyzicky aktivní lidi ve věku 30 až 45 let z větších měst, které mají děti a/nebo hypotéku a které se řadí mezi tzv. digital natives.

Cena pojištění se navíc mění podle toho, jak se daný klient stará o své zdraví.

Za pravidelný pohyb, který bude možné sledovat přes různé sportovní aplikace, preventivní prohlídky u lékaře i nekouření mohou dostat až 30% slevu.

„Díky tomu se naše produkty dostávají po slevě mezi ty nejlevnější na trhu,“ upozorňuje šéf Mutumutu David Bystrzycki, bývalý generální ředitel Home Credit. 

U fyzické aktivity měří Mutumutu zatím jen běh, cyklistiku a chůzi, nicméně do budoucna chce přidat rovněž indoorové sporty. „Naše aplikace, která se napáruje už na sportovní trackery, které máte už stažené v telefonu, je také propojena s Rekolou a Týmuj. Do budoucna chceme tato partnerství rozšiřovat,“ doplňuje Jiří Caudr, který má na starosti marketing. 

Právě na aspektu, že za zdravější životní styl, budou lidé platit méně, staví i aktuální kampaň. Ta bude k vidění v outdooru v Praze, Brně a Liberci, kde si chce Mutumutu ověřit potenciál krajského města, a také na internetu. Do venkovní reklamy investuje nové pojištění 10 až 15 milionů korun v ceníkových cenách, do digitální komunikace milion. 

aktualita – 11. stránka – Asociace komerčních televizí

Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám.

Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji.

Také v letošním roce se AKTV v pořadatelství spojila se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS). Konference se konala ve středu 9. října v pražském hotelu Four Seasons.

Letošním hlavním řečníkem byl marketingový profesionál a autor bestselleru Eat Your Greens Wiemer Snijders.

Ten osvětlil hlavní závěry své knihy, ve které shromáždil příspěvky 35 nejvýznačnějších marketingových a komunikačních expertů, například včetně hvězdy loňské konference BOOST YOUR MEDIA PERFORMANCE Marka Ritsona.

Mezi dalšími přispěvateli jsou světová jména jako Byron Sharp, Peter Field, Bob Hoffman, Helen Edwards a řada dalších.

Na trendy a zkušenosti z oblasti cross-mediálního a cross-platformního měření se zaměřil Matt O´Grady ze společnosti Nielsen, jeho kolegyně Tereza Šimečková pak představila dosavadní vývoj v České republice a předestřela plány, které český a slovenský trh v této oblasti čekají v následujícím období. Bernd Riefler z analytické společnosti Veed Analytics přiblížil trendy společných televizních VOD platforem, které v nedávné době vznikly v Evropě. Závěr konference pak patřil Justinu Lebbonovi, který stojí za významnými oborovými konferencemi v oblasti reklamy a marketingu v Kanadě, USA i Evropě. Díky svému globálnímu nadhledu se zaměřil na univerzálně platná zjištění a doporučení, která rezonují světovým reklamním i mediálním průmyslem.

„Letošní ročník konference jsme tematicky
skládali jako odpověď na otázku, která už delší dobu rezonuje nejen českým a
slovenským trhem – jak se tradiční televize popasují s novou digitální
érou, ve které jsou diváci stále více rozprostření v prostoru i čase, a k dispozici
mají nepřeberné množství obsahu na online platformách.

Televizní vysílatelé na
celém světě se aktuálně zamýšlejí, jak co nejefektivněji dostat svůj obsah k vysoce
fragmentovanému publiku, jak ho změřit a ve finále také jak najít funkční
obchodní model. Naší ambicí je část z těchto otázek zodpovědět a nastolenou
agendu uvést v život i v praxi,“ říká Marek Singer, prezident AKTV.

Mediálními
partnery konference jsou ekonomický týdeník Euro, odborný server Mediaguru.cz a
slovenský odborný měsíčník Stratégie.

Vedení televizních společností již dlouho
zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu
kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka.

Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí.

V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, že ke zjištění sledovanosti svých pořadů hodlají přestat s používáním tradičních hodnocení, a slibují, že místo toho budou spoléhat na celkové divácké imprese, které počítají všechny způsoby zhlédnutí pořadu – lineární i jiné.

Společnosti NBCUniversal a Hearst  oznámily, že jejich stanice už změnu provedly a jiné skupiny se je chystají následovat do roku 2020. Mezitím celonárodní TV očekává zahrnutí tzv. “publika mimo domov” – diváků, kteří sledují TV v barech, kancelářích, hotelech a podobně  – do hodnocení v příští sezóně.

 „Některé
z našich zhlédnutí se odehrávají tady, jiné zase jinde,” říká Frank Comerford,
chief revenue officer a president of commercial operations TV stanic patřících
nebo provozovaných společností NBCU, čímž odkazuje na různé způsoby, jimiž
diváci mohou sledovat programy. „Abychom získali přesné číslo, musíme počítat
všechny tyto faktory.”

Nynější systém měření aktivity gaučových
povalečů tržní poptávce už zkrátka nestačí, říká Jonathan Steuer, chief
research officer skupiny Omnicom Media Group, jednoho z největších nákupčích
reklamního času. „Pilotujeme meziplanetární cestování tachometrem, rychloměrem
a volantem, který se otáčí je o 30 stupňů v obou směrech, což je téměř k
ničemu,” říká Steuer.

Televizní sledovanost celá desetiletí
určovala agentura Nielsen, která inzerenty informovala o tom, kolik lidí
sleduje TV lineárně, a pak to obrovské číslo rozdělila na menší kusy na základě
věku, pohlaví a jiných atributů.

V době, kdy video publikum migruje k novým
formám sledování veškerého videa od segmentů na CNN po seriál  „This Is Us,” ale ta skupina lidí, která se
sejde před velkou obrazovkou v obýváku, se scvrkává a na jejím místě se
objevuje stále rostoucí digitální sezení, která jsou k měření komplikovanější.

To žene televizní společnosti, stanice, mediální nákupčí a technologické firmy
k větší snaze poskytnout nové druhy sčítacích metrik.   

TV dlouho nabízela Madison Avenue (tj. zadavatelům reklamy; pozn. překladatele)
to největší možné publikum – a stále nabízí.

Televizní společnost Fox, která
bude v únoru vysílat fotbalový šampionát Super Bowl LIV, nabízí balíček
inventáře pro tuto sportovní událost v ceně 5,5 milionů dolarů, což je astronomicky
vysoká cena.

Ale rozmáhá se názor, že menší skupiny diváků mají také svou cenu,
pokud je média správně vypátrají.    

V dnešní době mnoha obrazovek některé místní
TV programy negenerují takový objem publika, aby garantoval ratingový bod.

Když
inzerenti používají „programatické” technologie a směsi dat v rámci nalezení skupiny
zákazníků, kteří si například poprvé kupují auto, rádi chodí do kina nebo
nastávající matky, v takových případech je velikost méně relevantní – pokud
jsou inzerenti schopni umístit své reklamy před tyto skupiny diváků, u kterých
je větší pravděpodobnost, že je nabídka zaujme.  

Co se týče počítání diváků mimo domov, toto
přidané číslo pravděpodobně nijak významně nezvedne celostátní hodnocení do dřívějších
výšin, ale vedoucí pracovníci TV společností očekávají, že se významně navýší
počet diváků během dne a během sportovních přenosů. Agentura Nielsen odhaduje,
že sportovním programům s připočtením diváků mimo domov připadne přibližně 11%
jejich celkové sledovanosti a 7% diváků zpravodajství přibyde z míst mimo
domov.    

Inzerenti budou mít zcela jistě námitky. Má
zákazník, který sleduje TV seriál v čekárně u doktora nebo projíždí zprávy bez
zvuku v restauraci, stejnou cenu jako někdo, kdo sleduje ten samý program
tradičnějším způsobem? V některých případech TV společnosti na letošních
upfront mítincích nabízely výhodnější cenové podmínky pro agentury, které
přijaly některá měření diváků mimo domov.

Žádné změny zcela určitě neproběhnou
rychlostí blesku. Kromě finančních dohadů jsou tu i logistické záležitosti.
Mnoho inzerentů –  a mediálních nákupčích
–  musí předělat systémy navržené k
usnadňování nákupu reklamy. „Musí se vytvořit prostředky.

Musíme najít finance,
motivaci a poskytovatele softwaru, abychom tu změnu mohli provést,” říká Steuer
ze společnosti Omnicom.

„Je nutné, aby spadlo pár dominových kostek a aby
všichni souhlasili, a pak je tu časová prodleva mezi tím, kdy řeknete ano a kdy
k tomu dojde ve vaší společnosti.” 

Zdroj: https://variety.com

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector